Garanția Produselor
OONA KIDS SRL, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziționate. Perioada de garanție comercială a produselor de îmbrăcăminte este de 30 de zile de la data achiziției produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.
Prezentul certificat de garanție comercială este întocmit și eliberat în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată și modificată prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protecția consumatorilor, republicată și modificată.
Drepturile prevăzute prin lege consumatorilor (inclusiv garanția legală de conformitate prevăzută de art. 2 alin. e¹ coroborat cu art. 16 și 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garanția comercială oferită. Prin prezenta, consumatorii sunt informați în mod nemijlocit că durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achiziție, caz în care garanția legală de conformitate acordată consumatorilor (astfel cum este aceasta noțiune definită de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor este limitată la aceasta perioadă, în conformitate cu dispozițiile art. 16² din Legea nr. 449/2003).
În cazul cumpărătorilor persoane juridice este aplicabilă doar garanția comercială de 30 de zile de la achiziție.
Pentru acordarea garanției comerciale și respectiv a garanției legale de conformitate este necesară respectarea strictă a instrucțiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implică acordarea garanției comerciale sau legale de conformitate. Garanţia se aplică doar în cazul în care cumpărătorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastră, sens in care este obligatorie prezentarea:
Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordării garanției până la prezentarea documentelor de mai sus.
În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect și a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garanția este valabilă numai pe teritoriul României. Perioada de garanție se prelungește cu termenul scurs de la data reclamației până la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesară efectuării expertizei), menționându-se acest fapt în certificatul de garanție. În cazul înlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garanție.
Modalităţi de asigurare a garanţiei:
În situația constatării unui defect al produsului achiziționat din magazinul nostru în timpul perioadei de garanție, vă rugăm să ne contactați pentru instrucțiuni la nr. de telefon 074836950 sau la adresa de mail contact@oonakids.ro.
Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:
Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, la achiziționarea produsului, vânzătorul are obligația de a explica modul de utilizare și întreținere a produsului furnizat. Pentru a fi recunoscută și validată orice lipsă de conformitate a produsului trebuie reclamată în cadrul perioadei de garanție.
Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă
Instrucțiuni de utilizare și întreținere articole de îmbrăcăminte:
Ori de cate ori se impune, produsul se spală sau se curăță conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară. Se vor folosi numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația UE privind siguranța utilizării acestor produse. Nu folosiți pentru spălarea/curățarea articolelor produse de curățat industriale (sodă sau alți derivați chimici) sau produse de înălbire inadecvate, acestea putând deteriora ireversibil produsul. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri etc.). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei. Puteți folosi uscătorul de rufe electronic numai în situația în care nu este explicit interzisă folosirea acestuia prin mențiuni afișate pe eticheta produsului sau în descrierea disponibilă pe pagina acestuia. Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca frecări intense, zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să îl deterioreze, inclusiv intervenția animalelor domestice, rozătoare, insecte etc. Nu folosiţi pe produse sau în apropierea acestora spray, acetonă, acid, uleiuri, benzen, insecticid etc. și asigurați depozitarea acestora în locuri adecvate, ferite de umiditate excesivă, surse directe de căldură și acțiunea directă a razelor soarelui.
Articolele de îmbrăcăminte trebuie să aibă mecanismele de închidere/prindere desfăcute în timpul îmbrăcării și dezbrăcării pentru a evita distrugerea mecanică a produsului și a mecanismelor respective.
Proces de spălare normală. Cifra din interior semnifică temperatura maximă de spălare în ºC (grade Celsius)
Pentru textile albe din bumbac sau in, vopsite sau imprimate, care se pot fierbe | ||
Pentru textile colorate, din bumbac, modal, poliester și amestecuri de fibre |
||
Pentru textile în culori închise, din bumbac, poliester, amestec de fibre etc. |
Proces de spălare ușoară. Cifra din interior semnifică temperatura maximă de spălare în ºC (grade Celsius). Solicitare redusă a articolelor în timpul spălării - program rufe delicate
Tamburul mașinii se umple 2/3, se evită stoarcerea sau se folosește stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea șifonării. | ||
Pentru lenjerie fină din modal, vâscoză, fibre sintetice, se evită stoarcerea sau se folosește stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea șifonării. |
Proces de spălare foarte ușoară. Cifra din interior semnifică temperatura maximă de spalare în ºC (grade Celsius). Solicitare foarte redusă a articolelor în timpul spălării. Program de spălare manuală.
Tamburul mașinii se umple 1/3, se evită stoarcerea sau se folosește stoarcere pe intervale foarte scurte pentru reducerea șifonării. Pentru articole din lână care se pot spăla la mașina, tratament mecanic foarte redus. |
Spălare manuală la maximum 40 grade C. | Articolele nu se freacă și nu se storc. Se clătesc bine, iar apa se elimină prin apăsare. Se așează în forma inițială. Articolele colorate se spală rapid, nu se mențin mult în apă. | |
A nu se spăla! | Articole sensibile la orice tratament pe cale umedă sau care nu se pot spăla într-o mașină de spălat obișnuită din cauza dimensiunilor. | |
Este posibilă uscarea în tamburul de uscare. Temperatură scăzută. Temperatura de evacuare: max 60 ºC. | Uscarea în tamburul de uscare se face la temperatură scăzută și pe durată scurtă. | |
Este posibilă uscarea în tamburul de uscare. Temperatură normală. Temperatura de evacuare: max 80 ºC. | Uscarea în tamburul de uscare este posibilă la încarcare normală. | |
A nu se usca în tamburul de uscare. | Nu se pretează la uscare prin rotirea în tamburul de uscare. | |
Este permisă înălbirea cu orice tip de agent de înălbire. | - | |
Este permisă înălbirea cu agenți de înălbire cu oxigen / fără clor. | Se permite înălbirea cu oxigenul conținut în detergenții universali, nu și cea cu clor. | |
Nu este permisă înălbirea. | Se folosesc doar detergenți care nu conțin înălbitori. | |
Proces de uscare naturală. Linia oblică se referă la uscarea produsului la umbră. | Uscare pe sârmă sau umeraș. | |
Proces de uscare naturală. Linia oblică se referă la uscarea produsului la umbră. |
Uscare pe sârmă, fără stoarcere prealabilă (îmbibat cu apă). |
|
Proces de uscare naturală. Linia oblică se referă la uscarea produsului la umbră. |
Uscarea produsului întins orizontal. |
|
Proces de uscare naturală. Linia oblică se referă la uscarea produsului la umbră. |
Uscarea produsului întins orizontal, fără stoarcere prealabilă (îmbibat cu apă). |
|
Călcare la max 200 ºC, cu sau fără abur. |
Fierul de călcat se reglează pe poziția “bumbac/in”. Dacă e nevoie, produsul se poate umezi. Articolele lucioase sau sensibile la presiune trebuie călcate fie cu o cârpă, fie întoarse pe dos. Se poate folosi un fier cu abur. |
|
Călcare la max 150 ºC, cu sau fără abur. |
Fierul de călcat se reglează pe poziția “lână/mătase/polyester/vâscoză”. Se calcă sub o cârpă umezită moderat. Se poate folosi un fier cu abur, evitați presarea excesivă. |
|
Călcare la max 110 ºC. Călcarea cu abur poate cauza deteriorări iremediabile. |
Fierul de călcat se reglează în poziția 1. Se calcă fără aburi, evitând contactul îndelungat al fierului de călcat cu țesătura. Pot apărea deteriorări iremediabile la călcare. |
|
A nu se călca! | Pot apărea deteriorări iremediabile la călcare. |
Curățare chimică uscată profesională. Litera din interiorul cercului indică solventul ce poate fi folosit la curățare. Linia de sub cerc indică unele limitări impuse la curățare: acțiune mecanică, umiditate, temperaturi de uscare. |
Curățare chimică în tetracloretilenă și solvenții listați pentru simbolul “F”. Proces normal / moderat |
|
Curățare chimică uscată profesională. Litera din interiorul cercului indică solventul ce poate fi folosit la curățare. Linia de sub cerc indică unele limitări impuse la curățare: acțiune mecanică, umiditate, temperaturi de uscare. |
Curățare chimică în hidrocarburi. Proces normal / moderat. |
|
Nu este permisă curățarea chimică uscată. |
- |
Verificați eticheta interioară a produsului dvs. pentru a identifica modalitățile de întreținere/curățare specifice fiecărui articol.
Garanția devine inaplicabilă și societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare/spălare, realizat cu nerespectarea instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară și în prezentul certificat de garanție, depozitării în condiții de umiditate, deteriorării, decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, ultilizării în condiții improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat.
Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărarii, prețul ce se găsesc pe factura primită prin email în urma livrării comenzii, alături de predarea produsului cu deficiențe, reprezintă elemente esențiale de care societatea nostră are nevoie pentru soluționarea oricărei reclamații ulterioare.
Garanția se oferă după constatarea deficiențelor. Pentru aceasta este necesar ca produsul reclamat să fie recepționat la sediul societății noastre în interiorul intervalului de garanție, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat. Dacă produsul reclamat este compus din mai multe piese, toate părțile componente ale acestuia trebuie expediate pe adresa societății noastre.